بهجان از نگاه من ...

بهجان تنها یک روستا نیست، بلکه وطنی ترک ناشدنی است.بهجان دوستت دارم

بهجان از نگاه من ...

بهجان تنها یک روستا نیست، بلکه وطنی ترک ناشدنی است.بهجان دوستت دارم

تصاویری زیبا از روستای بهجان


چند تا عکس قشنگ دیگه از بهجان

دوستان بهجونی هم که ماشالا خیلی همکاری میکنن

والا ما راضی به زحمت نیستیم ..یه دقه اومدیم خودتون ببینیم بریم ...:D

نه که یه عکسی یه مطلبی یه چیزی بزاریدا ...




نظرات 9 + ارسال نظر
m.a.b 19 اردیبهشت 1392 ساعت 12:18

آقای پاسالاری شما نمی آیید وقتی که می آیید توقع دارید که همه چی براتون بفرستند.
فکر میکنم این جوری پیشرفت نمی کنید .

علیک سلام
من که همیشه هست
کنار همین انتقاد کوبنده یه عکسی یه مطلبی میذاشتی تا بقیه هم استفاده کنن
مرسی که به ما سر زدید

سلام! خخخخخ
ما خو بیجون نبیدِیم. عکسم کجا بیده؟!
دمت گرم خوشوم میا که فعالی. بارکلا... اصن اَ انتقادوی کوبنده ناراحت نشو. پر دلت هم نبو!
مو فعلن اینجاکو هسسم! می دونسی عایا؟

سلام گمپ گلم
اصلا تو یهو ا کجا پیدا شد ... چرا این قالبو عوض کردی؟؟؟؟این همه پاش جون کندم ...
ای زرنگی بیو یه مطلبی بزار به جای قالب عوض کردن
انتقاد باید کوبنده باشه ولی طرف مقابلم باید شنوا باشه که متاسفانه ما نیستیم
بعدشم تو کجایی که مو ا تو نمیبینم؟؟؟؟

سلام عزیزُم
ازش بک آپ گرفتم می خِی تا برش گردونُم؟؟! ولی خیلی سنگین بید. سی همینه عوض کردُم.
ای عکسوی که مِلی تو وبلاگو خیلی گـــُتِن... خو یه چَکّه ای کوچیکشون کن. تازه عکسای قشنگ تر بل اینا طاووله؟؟
خوب کوبیدُمت یا بازم ادامه بِدُم؟

من شهرضا هستم ... اینه که شما ما رو نمی بینی

مریم 18 خرداد 1392 ساعت 13:29

سلام جای ایقد نق زدن مطلب اضاف کن
میخای کمکت کنم

سلام
مرسی سر زدی
نه ..یکی میخایم به خودت کمک کنه کارات نجام بدی:d

امیرحسین 13 مرداد 1392 ساعت 17:14 http://www.jahrom74.blogfa.com

سلام ابوالفضل میگم .ب قشنگی داری داداش
تو این وبلاگ هم مینویسم (www.jahrom73.blogfa.com)یک سری بزن
تشکر ابالفضل جان

سلام
مرسی لطف داری
باشه

مریم 3 بهمن 1392 ساعت 12:33

سلام
زمستونه ها برو برف اومده بهجان عکس بگیر بفرست

نکنه مطلب جدید بزاریا

سلام
نه کار دارم
نه بیکارم
یه لنگه در هوا گرفتارم
حوصلم هم نشده یه مطلبی بزارم
حتما میزارم
مرسی که سر میزنی

محبوبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 11:44

سلام دوست عزیز من بهار سال90 اومدم روستای شما،واقعا روستای قشنگ با مردم مهمون نوازی دارید،توی باغ هاتون هم رفتیم واقعا از اینکه درختهای نخل و پرتقال رو کنار هم میدیدم با اون همه زیبایی به وجد اومدم فک میکنم دومین روستای زیبایی باشه که تا حالا دیدم ازت میخوام از باغ هاتون از اون قسمتی که سمت گلزارشهداتون هست هم عکس بزاری چون واقعا دلم برای اونجا تنگ شده،خیلی دوست دارم بازم اونجا بیام ولی فک نکنم دیگه پیش بیاد و اونقدر خوش بگذره
فراستی کوهستانهای زیبایی دارید با اون پسته های کوهی خوشمزه که اسمش رو یادم رفته،در کل روستاتون از همه نظر تکه،نامبر وان،عالی.خوش باشید و از اونجا از طرف ما هم لذت ببرید.راستی ما فامیل آقا بهروز هستیم که شورای روستاهستن.

سلام...
یعنی من و شما با هم فامیل هستیم چون آقا بهروز عموی منه
آره... روستای خیلی قشنگی داریم
راستی به اون پسته های کوهی هم میگیم "بــَن" یا "بــَنه". بادام کوهی هم هست که بهش می گیم "اَلوک"...
حتما بازم تشریف بیارید...
هر وقت اومدید به عمو بهروز بگید تا من تماس بگیره. ان شاء الله الساعه خدمت میرسم.
کاش ایمیلتون رو نوشته بودید...

کاظم 23 شهریور 1393 ساعت 21:21 http://gazan.blogfa.com

سلام . دقایقی رو با مطالعه و مشاهده وبلاگتون گذروندم و لذت بردم . اگه دوست داشتید سایت بنده رو با عنوان " روستای گزان " لینک بفرمایید و متعاقبا به بنده نیز خبر بدید تا وبلاگتون رو با عنوان مورد علاقتون لینک کنم . در ضمن آدرس سایت بنده gazan.blogfa.com هستش . یا حق

سپهر1981 1 فروردین 1394 ساعت 21:58

اگه میخای کاری کنی باید خودت زحمت بکشی نه با زحمت دیگرون عکسها مال کیه که جنابعالی گذاشتی اطلاعاتت ضعیفه

علیک سلام
اگه نمیزنی تا جواب بدم:|
مهم اینه که عکس های روستای بهجونه
بقیش مهم نیست
کسی هم که عکس ها رو داده نگفته اسمش رو بنویسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد