بهجان از نگاه من ...

بهجان تنها یک روستا نیست، بلکه وطنی ترک ناشدنی است.بهجان دوستت دارم

بهجان از نگاه من ...

بهجان تنها یک روستا نیست، بلکه وطنی ترک ناشدنی است.بهجان دوستت دارم

عکس پا کوه بالا (گودِ آب بیدک)

سلام خدمت دوستان عزیز و بهجونیای عزیز

این بار هم آقای امیری بهمون لطف داشتن و یه عکس خیلی قشنگ برامون فرستادن

بقیه چرا عکس نمیفرستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینم از عکس گود آب بیدک



برای دانلود روی عکس کلیک کنید

این عکس آدمو یا صفحه دکستاپ ویندوز ایکس پی میندازه


این عکس هم اندازش کوچیک شده ... هم حجمش خیلی کم شده

چون سرعت اینترنت بعضیا پایینه مجبور شدم این کارو بکنم تا همه بتونن ببیننش


برا اونایی که اینترنت پر سرعت دارن لینک عکس در اندازه و حجم واقعیشو میزارم


لینک دانلود عکس در اندازه و حجم واقعی ... روی نوشته کلیک کنید

نظرات 4 + ارسال نظر

تنکیو

در عوض تنکیو بیو دو تا مطلب بزار

مریم 28 فروردین 1392 ساعت 13:34

سلام واقعا جای قشنگیه باید منو ببری

سلام
مرسی
باشه ..شما بیا ... رو چشمم

فرهاد 18 مرداد 1392 ساعت 20:13

سلام
وبلاگ قشنگی بودو خیلی لذت بردم
یه سوال ازتون دارم ممنون اگه جواب بدید و جوابتون رو واسم میل کنید
این روستا پزشک داره؟؟
کلا روستای بهجان بهداری یا درمانگاه داره؟؟ شماره اش چند است؟؟
ممنون اگه کمک کنید...

سلام
مرسی لطف داری
جواب رو به همین ایمیلی که گذاشتید فرستادم

امیری 18 آبان 1393 ساعت 22:45

سلام عالیه ولی داری کم کاری میکنی.مطالب و عکس ها باید بیشتر از اینا باشن.من گفتم ولی باور نکن. ممنونو متشکرم.

سلام
ممنون ک به ما سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد