بهجان از نگاه من ...

بهجان تنها یک روستا نیست، بلکه وطنی ترک ناشدنی است.بهجان دوستت دارم

بهجان از نگاه من ...

بهجان تنها یک روستا نیست، بلکه وطنی ترک ناشدنی است.بهجان دوستت دارم

عکسی از باغ بهجان(باغ روغونه)

با سلام خدمت دوستان و بهجونیای عزیز

این بار با یه عکس از باغ روغونه اومدیم خدمتتون

این عکسو آقای امیری برامون فرستادن

اول ازشون تشکر میکنم که به ما سر زدن بعدشم خیلی ممنون که این عکسو برای ما فرستادن

از دوستای دیگه هم خواهشمندیم که عکسا و کلمه ها و هر چی در مورد روستای عزیزمون دارن رو برامون بفرستن تا بتونیم هر چه بیشتر زیبایی های روستامونو به همه نشون بدیم



برای دیدن عکس در  اندازه واقعی و دانلود عکس روی عکس کلیک کنید


نظرات 1 + ارسال نظر
امیری 26 اسفند 1391 ساعت 16:44

سلام
با تشکر یک عکس از گود اوبیدک فرسادم ایشالا لذت ببری

سلام آقای امیری
مرسی که این عکس ها رو میفرستی
بازم از این کارا بکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد