بهجان از نگاه من ...

بهجان تنها یک روستا نیست، بلکه وطنی ترک ناشدنی است.بهجان دوستت دارم

بهجان از نگاه من ...

بهجان تنها یک روستا نیست، بلکه وطنی ترک ناشدنی است.بهجان دوستت دارم

بهجان از لنز دوربین بی کیفیت من ....

چند تا عکس جدید گرفتم ... کیفیت ندارن ... ولی خوب دیگه ...




برای دیدن عکس ها در اندازه ی واقعی روی خود عکسها کلیک کنید ...



نظرات 2 + ارسال نظر
. . . 7 آذر 1391 ساعت 01:10

جای قشنگیه:‏)‏

مرسی عزیزم
قشنی از چشاته ...
بازم به ما سر بزن ...

بهداروند 16 اسفند 1391 ساعت 23:07

با سلام.من اولین بار اسم بهجان رو از دوستم شنیدم و عکسای بهجون رو تازه دیدم. از خیابونتون و کوهای دور روستا و درختای بادومش خوشم اومد.حتما دراولین فرصت برای دیدن دوستم و روستای قشنگتون تشریف میارم. راستی من خوزستانیم و دانشجوی چمران. خوشحالم که با استان فارس بیشتر اشنا شدم.

سلام عزیزم
ایشالا تشریف بیار ... در خدمتیم
روستای قشنگیه
پشیمون نمیشی از دیدنش
بازم بیا تا عکسای جدیدو ببینی
تشکر از اینکه به ما سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد