بهجان از نگاه من ...

بهجان تنها یک روستا نیست، بلکه وطنی ترک ناشدنی است.بهجان دوستت دارم

بهجان از نگاه من ...

بهجان تنها یک روستا نیست، بلکه وطنی ترک ناشدنی است.بهجان دوستت دارم

تصویر ماهواره ای از بهجان


با سلام

منم با یه تصویر ماهواره ای از روستای بهجان پست هام رو داخل وبلاگ شروع میکنم.

این تصویر یه نمای کلی از روستاست.

البته حوزه ی استحفاظی روستا خیلی وسیعتره، اما فعلا" به خانه های روستا بسنده کردم.

انشاا... شما رو با تصاویر، همراه با جزئیات بیشتر، با این روستای زیبا آشنا خواهیم کرد.




نظرات 2 + ارسال نظر

یه کار جالب اگه بکنی خیلی خوب میشه! طول و عرض جغرافیایی رو بصورت دقیق می نوشتی و یه لینک هم به Google Earth می دادی!!
ولی خیلی خوب بود

آره، اونجوریم میشد.
اما این برا شروع بود، تا جرقه ای باشه برای کارای بعدی...

کریمی 26 آبان 1390 ساعت 18:23 http://kooshk276.blogfa.com/

سلام دوست گرامی
کار خوبی از خودتون به نمایش گذاشتین ...
http://kooshk276.blogfa.com/ این ادرس سایت روستای کوشک حسن اباد هست لینک کنی خوشحال میشیم.

موفق باشین

سلام! با افتخار لینک شدید.
لطفا لینک روستای بهجان رو درست کنید. چون به هیچ جایی وصل نیست.
متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد